Blog

Airports

Mother Teresa Airports (formerly: Rinas Airport) in Rinas is the airports of the capital and at the same time the only International Airport of Albania for civil flights. Several airlines fly from Rinas to destinations in Europe, and from transit points to several other non-European cities.

Kukes Airport is named after former President Zayed bin Sultan and is the second civil airport in Albania.
Construction of this airport began in May 2002.
This airport covers an area of about 65 hectares, 3 kilometers from the city of Kukes, and is of international category C. According to the construction project, at this airport is planned to land up to 5 planes at a time.
The airport is equipped with all means of airspace control.
The operation of the airport will take place soon after the approval of the agreement with the concessionaire of Rinas according to the Minister of Transport.
The agreement has been ratified by the Council of Ministers and is expected to be ratified in the coming days in parliament. This airport will be the second civil airport in Albania after Rinas. 2 “low cost” companies such as RyanAir and WIzz Air are interested in this airport.

Aerodromi ushtarak i Kuçovës Punimet për ndërtimin e kësaj baze, filluan në vitin 1952. Në vitin 1996 u tentua nga qeveria që ky aeroport të kthehej në civil, por ky projekt nuk u bë për shkak të trazirave të vitit 1997. Futja e ushtrisë shqiptare në NATO filloi të ndryshojë pozitivisht për këtë aerodrom. Është investuar për rikonstruksionin e bazës ajrore. Kjo bazë sot është një nga më të rëndësishme në vend me parametra bashkëkohorë ku mund të ulen avion të çdo lloji dhe mbrohet nga NATO.

Baza ajrore e Gjadrit filloj të ndërtohet duke zgjatur nga viti 1969 deri diku nga mesi i viteve 1970. Veçantia e kësaj baze, është ndërtimi afër malit pranë fshatit Zadrimë, me qëllim që avionët të futeshin në strehim direkt pas uljes. Strehimi përbëhet prej një tuneli rreth 600 metra të gjatë në formë ‘U’-je që mund të strehojë rreth 50 avionë sëbashku me personelin.
Kjo bazë u bë “shtëpia” e Regjimentit të ri 5646 të Gjuatësve, duke përmbledhur fillimisht një Skuadrilje me gjuajtësin “F-6/MiG-19S”.

Më pas, në maj 1976, në bazë erdhën gjashtë trainues të avancuar “FT-5 “ (një version kinez dyvendesh i ardhur nga MiG-17) dhe pak kohë më vonë një Skuadrilje “F-7A/MiG-21F-13”. Kompletimi përfundimtar u bë në 16 tetor 1976, kur një Skuadrilje e terë “F-6/MiG-19S” mbërriti në Gjadër e ardhur nga Kuçova. Pas kësaj, baza cilësohej njësia më e armatosur e Forcave Ajrore Shqiptare. Vitet e fundit të funksionimit njësia u riemërtua Regjimenti 4010 i Gjuajtësve.

Fusha nën administrim
Shtoi Shkodër
Gjirokastë

Fusha jo në administrim
Lulamas Korçë
Akerni Vlorë
Finiq Sarandë
Pluk Lushnje

Support