Kërkim Tregu

Jeni gati të zgjeroheni përtej klientelës besnike, por keni nevojë për ndihmë për të identifikuar audiencën e duhur? Keni besimin se shumë biznese në rajonin tonë do të përfitojnë nga produkti ose shërbimi juaj i ri. Por si mund ti gjeni ato?

  • Lejoni Dhomën e Biznesit për Diasporën tju ndihmojë!

Metodat tona kërkimore sigurojnë qasje në industri të ndryshme, shpërndarjen gjeografike të tregjeve si dhe në profilizimin e saktë të konsumatorit, duke ju ndihmuar të krijoni fushata të fuqishme marketingu dhe të vendosni strategji të zhvillimit të informacionit.

  • Një udhëzues për kryerjen e kërkimit të tregut

Kryerja e kërkimit të tregut është hapi i parë për fillimin e një biznesi ose produkti të ri.
Një produkt është i vlefshëm vetëm nëse klientët janë të gatshëm ta blejnë atë. Kjo është arsyeja pse bizneset e suksesshme kryejnë kërkim tregu!

  • Çfarë është kërkimi i tregut?

Qëllimi i studimit të tregut është të merrni informacionin që ju nevojiten për të ndihmuar në marrjen e vendimeve fitimprurëse për biznesin. Kryerja e rregullt e studimit të tregut do t’ju mbajë më të mirë pozicionuar në treg, për të përmirësuar produktet tuaja, , për të zvogëluar riskun nga konkurrenca dhe të ndihmoni kompaninë tuaj të rritet.

“Si të bëhet kërkim i saktë i tregut?

  • Për të marrë rezultatet më të mira nga kërkimi juaj i tregut, duhet të filloni saktë

    • Ide e qartë
    • Plan realizimi
  • Njohja e të dhënave që po kërkoni do t'ju ndihmojë të qëndroni të përqëndruar

    • Filloni procesin e mbledhjes së të dhënave
    • Analizim dhe më pas përdorim i informacionit që merrni.

Ju duhet të jeni të gatshëm të ndaloni në planet tuaja, nëse të dhënat tuaja ju tregojnë që duhet bërë! Jini të gatshëm të lini mënjanë paragjykimet tuaja dhe të qëndroni të hapur për çdo reagim negativ që zbulon kërkimi juaj.

    • Gjeni klientë dhe tregje të reja
    • Njihni Konkurrencën tuaj
    • Përthithni dhe ruani talentin në burime njerëzore
    • Mendoni “Big Picture”

Llojet e kërkimit të tregut

    • Sondazhe
    • Intervista
    • Vëzhgim
    • Publikime në revistat tregtare
    • Revistat periodike on line
    • Studime
    • WebSite
    • Raporte të Institucioneve Publike
    • Informacione për konkurrencën